بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

تردمیل پروفشنال F16

 ساخت تایوان است و دارای 1 سال گارانتی میباشد. ابعاد تسمه تردمیل پروفشنال 140*50 میباشد که این اندازه محدوده راه رفتن یا دویدن کاربر را مشخص میکند. نمایشگر این   تردمیل قادر است به صورت دیجیتالی سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب کاربر خود را به نمایش در بیاورد و او با مشاهده وضعیت عمومی بدن خود به ادامه فعالیت و ورزش خود بپردازد. نمایشگر این تردمیل خانگی قادر است به صورت دیجیتالی سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب کاربر خود را به نمایش در بیاورد و او با مشاهده وضعیت عمومی بدن خود به ادامه فعالیت و ورزش خود بپردازد. نمایشگر LED این تردمیل میتواند برنامه تمرینی و اندازه گیری چربی بدن خود را به نمایش در بیاورد. این تردمیل قابلیت اتصال به MP3 را دارد و کاربر آن میتواند به راحتی آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهد و از آن لذت ببرد و در عین حال نیز متوجه گذر زمان نشود و مدت زمان بیشتری ورزش کند.
این  تردمیل پروفشنال دارای ضربه گیر نیز میباشد که به کاربر خود کمک میکند تا در هنگام راه رفتن یا دویدن فشار کمتری به روی پاهای خود حس کند و از مفاصل و ستون فقرات او محافظت شود. سیستم تاشویی که برای این تردمیل در نظر گرفته شده است این امکان را به کاربر خود میدهد تا بتواند به راحتی تردمیل خود را جمع کند و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کند. دارای موتوری به قدرت 2.5 تا 3 اسب بخار DC است که قادر است به راحتی تا وزن 120 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل ساخت تایوان است که میتواند سرعتی معادل 16 کیلومتر را به کاربر خود ارائه دهد. شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم میشود.

تردمیل فلکسی فیت F 9024

با موتوری به قدرت 3 اسب بخار میتواند تا 125 کیلوگرم را تحمل کند و دچار مشکلی هم نشود. با ابعاد تسمه 130* 46 سانتی متر بوده و سرعتی که این دستگاه می تواند در اختیار کاربر خود قرار دهد، 16کیلومتر در ساعت است و شیب آن به صورت برقی تا 12 درجه تنظیم می شود. نمایشگر این تردمیل می تواند به راحتی سرعت، مسافت، زمان، کالری و ضربان قلب کاربر را به نمایش بگذارد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود تمرینات خود را طراحی کند. کاربر با استفاده از  تردمیل به راحتی می تواند توان هوازی خود را افزایش دهد و با انجام مستمر ورزش با  تردمیل باعث کاهش کلسترول خون، کاهش وزن، اختلالات هوشیاری، فشار خون و بیماری های دیابتی شود.
این تردمیل دارای قابلیت تاشوندگی است و به راحتی می توانید آن را جمع کنید و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کرده و احتیاج به داشتن فضای بزرگی ندارید و حتی در یک فضای کوچک نیز می توانید از تردمیلتان استفاده کنید. پایه های این تردمیل به چرخ مجهز شده اند که به راحتی کاربر می تواند آن را جابه جا کند و فضای قرار گیری آن را تغییر دهد. از قابلیت های خوب این تردمیل قابلیت پخش USB است که کاربر با استفاده از آن می تواند آهنگ های مورد علاقه خود را گوش دهد و در هنگام ورزش کردن متوجه زمان نشود و بتواند ورزش بیشتری انجام دهد و لذت ببرد.
این  تردمیل خانگی  قابلیت چند کاره دارد و دارای ماساژ، درازنشست است که کاربر در کمترین زمان ممکن می تواند از آنها استفاده کند. از قابلیت ویژه این تردمیل داشتن ترمز ایمنی برای ایست سریع موتور است که در صورتی که کاربر دچار مشکل و عدم تعادل در راه رفتن خود شود، تردمیل به سرعت خاموش شده و کاربر دچار مشکلی نمی شود. این تردمیل فلکسی فیت ساخت کشور چین بوده و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد که در صورت بروز مشکل یا خرابی به کمک خریداران خود می آیند و آن را حل می کنند.



تردمیل فلکسی فیت 1109M

تردمیل خانگی  برند Flexi Fit ساخت کشور چین است و تحت لیسانس کشور آمریکا قرار دارد. قدرت موتور آن 1.5 اسب بخار DC بوده و با ابعاد تسمه 40×120 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 110 کیلوگرم را متحمل می شود و شیب دستی آن درچند حالت قابل تنظیم می باشد، با افزایش ارتفاع قسمت جلوی نقاله شیب بیشتری ایجاد می شود که بیشترین درجه آن ورزش کوه پیمایی را شبیه سازی می کند؛ حداکثر سرعت دویدن کاربر بر روی این دستگاه به 12 کیلومتر در ساعت می رسد.
برنامه های از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، یک برنامه دستی، قابلیت پخش موزیک، پایه دراز و نشست، چرخ مسگری، ماساژور یا ویبراتور برقی، قابلیت تاشوندگی، دارا بودن جک هیدرولیک برای نصب سریع و آسان که دستگاه را به راحتی باز و بسته می کند، دارا بودن ضربه گیر کف برای پیشگیری از ایجاد سر و صدا، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی آسان از امکانات این  تردمیل  به شمار می آید. نمایشگر LCD تردمیل سرعت، زمان، کالری مصرف شده، مسافت طی شده و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد؛ کاربر توسط این اطلاعات ارزشمند می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن پیش برود. این  تردمیل فلکسی فیت  برای تناسب اندام، چربی سوزی، لاغری، تقویت سیستم قلبی- عروقی، سیستم تنفسی و افزایش سطح آمادگی جسمانی کاربرد دارد. تردمیل چندکاره فلکسی فیت 1109M شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.

تردمیل فلکسی فیت 1108B4SM

تردمیل خانگی  ساخت کشور چین که با قدرت موتور 1.5 اسب بخار و ابعاد تسمه 40×106 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 110 کیلوگرم را متحمل می شود. شیب این دستگاه به صورت برقی و تنها با فشار یک دکمه قابل تنظیم می باشد و حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 12 کیلومتر در ساعت می رسد. دارا بودن محافظ تسمه، دکمه تنظیم سرعت و تنظیم شیب با فشار یک دکمه، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم، ضربه گیر برای جلوگیری از ایجاد سرو صدا و محافظت از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار، 8 برنامه از پیش تعیین شده، یک برنامه دستی، پایه دراز و نشست، چرخ مسگری، ماساژور یا همان ویبراتور برقی و چرخ جهت جا به جایی آسان از امکانات این تردمیل به شمار می آید.
این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضا بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن هیدرولیک امکان پذیر است. این  تردمیل  برای افرادی که وزن کمتر از 100 کیلوگرم دارند مناسب می باشد؛ چون به طور کلی برای طولانی تر شدن عمر تردمیل خانگی باید دستگاهی را انتخاب کنید که وزن قابل تحمل آن 10 الی 20 کیلوگرم بیشتر از وزن کسانی باشد که از آن استفاده می کنند. مانیتور LCD دستگاه سرعت، زمان، کالری سوزانده شده، مسافت طی شده، درجه شیب و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ با استفاده از این اطلاعات مفید ورزشکار می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و به اهداف ورزشی خود برسد.  تردمیل فلکسی فیت 1108B4SM شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.