بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

تردمیل تکنوفیت T 350S

ابعاد تسمه این تردمیل 128*45 سانتی متر است و افراد تا 120 کیلوگرم می توانند از این  تردمیل استفاده کنند. 12 برنامه از پیش تعیین شده در این دستگاه تعبیه شده است که با انتخاب یکی از آنها می توانید بدون مربی در خانه ورزش خوب و مفیدی انجام دهید. این دستگاه قابلیت اتصال به بلوتوث و Aux دارد که می توانید در حین انجام دادن ورزش از طریق اسپیکرهای این دستگاه به موسیقی گوش دهید. نمایشگر LCD این دستگاه 7 اینچی بوده و قادر است سرعت، مسافت، زمان، ضربان قلب و میزان کالری سوزانده شده را در اختیار شما قرار دهد.

بر روی دسته های این  تردمیل دکمه هایی تعبیه شده است که به وسیله آنها می توانید سرعت، شیب را در حین انجام دادن ورزش نیز تنظیم کنید. وزن این دستگاه 65 کیلوگرم می باشد. شیب این دستگاه به صورت برقی تا 15 درجه تغییر می کند و می توانید فضای تپه نوردی و کوه نوردی را در خانه شبیه سازی کنید. این دستگاه ضربه گیرهای Spring و Rubber دارد که از وارد شدن فشار زیاد به زانوها و کمر جلوگیری خواهد کرد. تردمیل تکنوفیت دارای گیره ایمنی می باشد که در زمان راه رفتن و دویدن از شما محافظت خواهد کرد و زمانی که شما تعادل خود را از دست بدهید، با جدا شدن از دستگاه سبب خاموش شدن موتور تردمیل می شود و شما دچار حادثه و آسیبی نخواهید شد.

این تردمیل برنامه Body fat نیز دارد که میتواند میزان چربی اضافی بدن اندازه گیری کند و شما با اطلاع از آن برنامه مناسبی را برای رسیدن به تناسب اندام انتخاب کنید. نهایت سرعتی که این دستگاه می تواند به کاربر ارائه دهد تا 16 کیلومتر است. در صورت لزوم این  تردمیل می تواند به صورت خودکار خود را روغن کاری کند و این کار به صورت نیمه اتوماتیک برای ارتقای عمر دستگاه انجام می شود. ابعاد این دستگاه 137*70*153 سانتی متر است. این تردمیل دارای محل نگه دارای تبلت و بطری آب نیز می باشد. برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فرام می کند تا بتوان دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از تردمیل استفاده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.