بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

تردمیل تکنوفیت T 350S

ابعاد تسمه این تردمیل 128*45 سانتی متر است و افراد تا 120 کیلوگرم می توانند از این  تردمیل استفاده کنند. 12 برنامه از پیش تعیین شده در این دستگاه تعبیه شده است که با انتخاب یکی از آنها می توانید بدون مربی در خانه ورزش خوب و مفیدی انجام دهید. این دستگاه قابلیت اتصال به بلوتوث و Aux دارد که می توانید در حین انجام دادن ورزش از طریق اسپیکرهای این دستگاه به موسیقی گوش دهید. نمایشگر LCD این دستگاه 7 اینچی بوده و قادر است سرعت، مسافت، زمان، ضربان قلب و میزان کالری سوزانده شده را در اختیار شما قرار دهد.

بر روی دسته های این  تردمیل دکمه هایی تعبیه شده است که به وسیله آنها می توانید سرعت، شیب را در حین انجام دادن ورزش نیز تنظیم کنید. وزن این دستگاه 65 کیلوگرم می باشد. شیب این دستگاه به صورت برقی تا 15 درجه تغییر می کند و می توانید فضای تپه نوردی و کوه نوردی را در خانه شبیه سازی کنید. این دستگاه ضربه گیرهای Spring و Rubber دارد که از وارد شدن فشار زیاد به زانوها و کمر جلوگیری خواهد کرد. تردمیل تکنوفیت دارای گیره ایمنی می باشد که در زمان راه رفتن و دویدن از شما محافظت خواهد کرد و زمانی که شما تعادل خود را از دست بدهید، با جدا شدن از دستگاه سبب خاموش شدن موتور تردمیل می شود و شما دچار حادثه و آسیبی نخواهید شد.

این تردمیل برنامه Body fat نیز دارد که میتواند میزان چربی اضافی بدن اندازه گیری کند و شما با اطلاع از آن برنامه مناسبی را برای رسیدن به تناسب اندام انتخاب کنید. نهایت سرعتی که این دستگاه می تواند به کاربر ارائه دهد تا 16 کیلومتر است. در صورت لزوم این  تردمیل می تواند به صورت خودکار خود را روغن کاری کند و این کار به صورت نیمه اتوماتیک برای ارتقای عمر دستگاه انجام می شود. ابعاد این دستگاه 137*70*153 سانتی متر است. این تردمیل دارای محل نگه دارای تبلت و بطری آب نیز می باشد. برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فرام می کند تا بتوان دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از تردمیل استفاده کند.

تردمیل تکنوفیت T 180S

این تردمیل چینی بوده و دارای 18 ماه گارانتی می باشد. بر روی دسته های این تردمیل کلیدهای کنترل، سرعت و شیب وجود دارد که در حین تمرین می توانید تغییراتی در برنامه ورزشی خود ایجاد کنید. نمایشگر این  تردمیل LCD بوده و می تواند سرعت، مسافت، شیب، کالری و ضربان قلب را به نمایش در بیاورد. این دستگاه دارای برنامه Body fat نیز می باشد که می توانید میزان چربی بدن را به راحتی اندازه گیری کنید.

ابعاد تسمه این تردمیل 127*42 سانتی متر است. سرعتی که این تردمیل می تواند به شما ارائه دهد تا 14 کیلومتر است. تردمیلی خانگی بوده و وزن 60 کیلوگرمی دارد. این دستگاه دارای موتوری با قدرت 2.25 اسب بخار است. وزنی که می تواند بر روی این دستگاه راه برود یا بدود تا 110 کیلوگرم است. این  تردمیل گیره ایمنی دارد و با جدا شدن گیره از دستگاه سریعا موتور دستگاه خاموش شده و نقش محافظ دارد و کمک می کند آسیبی به شما وارد نشود.

این دستگاه دارای 12 برنامه از پیش تعیین شده دارد که می توانید در کمترین زمان ممکن برنامه ورزش خود را شروع کنید. شیب این تردمیل به صورت برقی تا 15 درجه نیز تغییر می کند. ویژگی تاشوندگی به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند در صورت کم بود جا تردمیل را جمع کرده و از باقی فضای خانه استفاده کنید. این تردمیل محل قرارگیری تبلت نیز دارد. این دستگاه ضربه گیر Spring و Rubber دارد که سر و صدای زیاد را به اطراف انتقال نمی دهد و فشار وارد بر روی زانوها و کمر را بسیار کم می کند.

برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این  تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فرام می کند تا بتوان دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از آن استفاده کرد. محل قرارگیری بطری آب نیز که بر روی این دستگاه تعبیه شده است به شما نوشیدن آب را یادآوری می کند. از قابلیت های خوب این تردمیل روغن کاری خودکار نیمه اتوماتیک این دستگاه می باشد که باعث سالم ماندن و طولانی شدن عمر دستگاه می شود.

تردمیل تکنوفیت T 600SM

 چند منظوره می باشد و ویبراتور، میله درازنشست، دمبل و مسگری برای تکمیل تمرینات دارد. نمایشگر LCD این دستگاه 7 اینچی بوده و می تواند سرعت، مسافت، شیب، کالری و ضربان قلب را به نمایش در بیاورد. ابعاد تسمه این   تردمیل 137*48 سانتی متر است. بر روی دسته های این تردمیل کلیدهای کنترل، سرعت و شیب وجود دارد که در حین تمرین می توانید تغییراتی در برنامه ورزشی ایجاد کنید.این تردمیل محل قرارگیری تبلت نیز دارد.

این دستگاه ضربه گیر Spring و Rubber دارد که سر و صدای زیاد را به اطراف انتقال نمی دهد و در زمان ورزش فشار کمتری به پاها و کمر وارد می شود. این دستگاه 12 برنامه از پیش تعیین شده دارد که می توانید در کمترین زمان ممکن برنامه ورزش خود را شروع کنید.سرعتی که این  تردمیل می تواند به شما ارائه دهد تا 18 کیلومتر است. از قابلیت های خوب این تردمیل روغن کاری خودکار نیمه اتوماتیک این دستگاه می باشد که باعث سالم ماندن و طولانی شدن عمر دستگاه می شود.

محل قرارگیری بطری آب نیز که بر روی این دستگاه تعبیه شده است به شما نوشیدن آب در حین ورزش را یادآوری می کند. ابعاد این دستگاه 129*78*174 سانتی متر است و این دستگاه دارای موتوری با قدرت 3.25 اسب بخار می باشد. این تردمیل 95 کیلوگرم وزن دارد و خانگی می باشد. این دستگاه دارای برنامه Body fat نیز می باشد که می توانید میزان چربی بدن را به راحتی اندازه گیری کنید. وزنی که می تواند بر روی این دستگاه راه برود یا بدود تا 130 کیلوگرم است. این تردمیل گیره ایمنی دارد و با جدا شدن گیره از دستگاه سریعا موتور خاموش شده و کمک می کند آسیبی به شما وارد نشود.

برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این  تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فراهم می کنند تا بتوانید دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از آن استفاده کنید. شیب این تردمیل به صورت برقی تا 15 درجه نیز تغییر می کند.ویژگی تاشوندگی به کاربر این امکان را می دهد تا بتوانید در صورت کم بود جا تردمیل را جمع کرده و از باقی فضای خانه استفاده کنید. این تردمیل چینی بوده و دارای 18 ماه گارانتی می باشد.

تردمیل WNQ 3000Q

این تردمیل چینی بوده و 1 سال گارانتی و 5 ماه خدمات پس از فروش دارد. دارای موتوری با قدرت 2.5 اسب بخار است. شیب این  تردمیل  به صورت برقی جا به جا می شود و در این دستگاه شیب تا 10 درجه نیز تغییر می کند. وزنی که می تواند بر روی این دستگاه راه بروید یا بدود تا 90 کیلوگرم است. این تردمیل گیره ایمنی دارد و با جدا شدن گیره از دستگاه سریعا موتور دستگاه خاموش شده و نقش محافظ دارد و کمک می کند آسیبی به شما وارد نشود.

ابعاد این دستگاه 134*76*165سانتی متر است. این دستگاه چند منظوره بوده و دارای ویبراتور، میله درازنشست می باشد که می توانید با کم این وسیله ها تمرینات ورزشی را کامل تر کنید. حداکثر سرعتی که میتواند در اختیار شما قرار دهد تا 12 کیلومتر در ساعت است. نمایشگر LCD این دستگاه قادر است؛ سرعت، ضربان قلب، کالری، شیب و زمان را به نمایش در بیاورد.

بر روی دسته های این تردمیل دکمه های تنظیم سریع سرعت تعبیه شده است که در حین انجام تمرینات نیز به راحتی می توانید سرعت را تغییر دهید.ابعاد تسمه این تردمیل 120*40 سانتی متر است. برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این  تردمیل  چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فرام می کند تا بتوان دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از آن استفاده کرد.ویژگی تاشوندگی به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند در صورت کم بود جا تردمیل را جمع کرده و از باقی فضای خانه استفاده کنید.

تردمیل WNQ 2000Q

نمایشگر LCD این دستگاه قادر است سرعت، مسافت، زمان، ضربان قلب و میزان کالری سوزانده شده را در اختیار شما قرار دهد. حسگر ضربان قلب نیز بر روی دسته های این تردمیل تعبیه شده است. ابعاد این دستگاه 134*76*165 سانتی متر است. تردمیل دارای گیره ایمنی می باشد که در زمان راه رفتن و دویدن از شما محافظت خواهد کرد و زمانی که شما تعادل خود را از دست می دهید، با جدا شدن از دستگاه سبب خاموش شدن موتور  تردمیل  می شود و شما دچار حادثه و آسیبی نخواهید شد.این تردمیل برنامه Body fat نیز دارد که می توانید میزان چربی اضافی بدن اندازه گیری کرده و با اطلاع از آن برنامه مناسبی را برای رسیدن به تناسب اندام انتخاب کنید.

بر روی دسته های این تردمیل دکمه هایی تعبیه شده است که به وسیله آنها می توانید سرعت دستگاه را در حین انجام دادن ورزش نیز تنظیم کنید. شیب این دستگاه به صورت برقی تا 10 درجه تغییر می کند. ابعاد تسمه این تردمیل 120*40 سانتی متر است و افراد تا 110 کیلوگرم می توانند از این تردمیل استفاده کنند. برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این  تردمیل  چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فراهم می کند تا بتوان دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از تردمیل استفاده کند. این تردمیل چینی بوده و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.