بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

تردمیل اکسترا TR 6.8

تایوانی بوده و 2 سال گارانتی دارد. این دستگاه دارای موتوری با قدرت 3.5 اسب بخار است. ابعاد این دستگاه 145*89*205 سانتی متراست. وزنی که می تواند بر روی این دستگاه راه بروید یا بدود تا 180 کیلوگرم است که به دستگاه آسیبی وارد نمی کند. وزن دستگاه 117 کیلوگرم است و سرعتی تا 20 کیلومتر می تواند به کاربر ارائه دهد. این تردمیل قابلیت پخش موسیقی و اسپیکر دارد. جک گازی این تردمیل به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در زمان شروع ورزش به آرامی  تردمیل را آماده استفاده کنید.این دستگاه دارای 7 برنامه دستی، 2 برنامه HRC می باشد.

گیره ایمنی  تردمیل کمک می کند تا در هر زمان شما تعادلتان را از دست دادید، سریعا موتور دستگاه خاموش شده و به شما آسیبی وارد نمی شود. این دستگاه ضربه گیر نیز دارد که سبب از بین رفتن ضربات احتمالی به بدن و ایجاد سر و صدای اضافی به اطراف می شود. این  تردمیل نمایشگری LCD هفت و نیم اینچی دارد که می تواند سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب را به نمایش در بیاورد و کاربر با اطلاع از این داده ها قادر خواهد بود، برنامه مناسبی طبق وضعیت عمومی خود طراحی و بعد اجرا کند.

ویژگی تاشوندگی این  تردمیل سبب می شود تا بتوانید در صورت کم بود جا تردمیل را جمع کرده و از باقی فضای خانه استفاده کنید. ابعاد تسمه این تردمیل 152.4*51 متر است. فن خنک کننده این تردمیل سبب می شود فضای اطراف برای انجام دادن تمرینات مطبوع شود.برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فراهم می کند تا بتوان دستگاه را به راحتی حرکت داد. کلید تنظیم شیب و سرعت بر روی دستگاه تنظیم شده است و ریل های جانبی این دستگاه از جنس آلومینیوم می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.