بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

تردمیل استرانگ مستر TM 3020

 تردمیل خانگی ساخت کشور تایوان که با قدرت موتور 2.5 اسب بخار و ابعاد تسمه 50×138 سانتی متر که فضای خوبی برای دویدن افراد درشت اندام فراهم می کند تا وزن 120 کیلوگرم را متحمل می شود؛ البته بهتر است کسانی این دستگاه را مورد استفاده قرار بدهند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از بیشینه تحمل تردمیل وزن داشته باشند تا عمر دستگاه طولانی تر بشود. شیب برقی این دستگاه به صورت اتوماتیک و با فشار یک دکمه تا 12 درجه قابل تنظیم می باشد و حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 18 کیلومتر در ساعت می رسد.

1 برنامه دستی، 17 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، 2 برنامه HRC، دو برنامه خصوصی برای 2 کاربر مختلف، 7 برنامه شیب با 3 زیر مجموعه، قابلیت اتصال به Bluetooth، قابلیت اتصال به wireless، کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، ضربه گیر کف جهت پیشگیری از ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران، ضربه گیر SDS که از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند، سنسور ضربان قلب و چرخ جهت جا به جایی آسان از امکانات این  تردمیل محسوب می شود.

این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ با این کار حدود 70 درصد از حجم دستگاه کم می شود. نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. مانیتور LCD آن سرعت، مدت تمرین، کالری مصرف شده، درجه شیب، نمودار برنامه در حال اجرا، مسافت طی شده و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد. ورزشکار توسط این اطلاعات ارزشمند در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود. تردمیل استرانگ مستر TM 3020 شامل 15 ماه گارانتی می شود.


تردمیل استرانگ مستر TM 1020

تردمیل خانگی که در کشور تایوان طراحی و تولید شده است. این دستگاه با قدرت موتور 1.7 اسب بخار و ابعاد تسمه 43×124 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 110 کیلوگرم را متحمل می شود؛ البته بهتر است کسانی این دستگاه را مورد استفاده قرار بدهند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از بیشینه تحمل  تردمیل وزن داشته باشند تا عمر دستگاه طولانی تر بشود. شیب برقی این دستگاه به صورت اتوماتیک و با فشار یک دکمه قابل تنظیم می باشد و حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 16 کیلومتر در ساعت می رسد.

1 برنامه دستی، 17 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، 2 برنامه HRC، دو برنامه خصوصی برای 2 کاربر مختلف، ضربه گیر کف جهت پیشگیری از ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران، ضربه گیر SDS که از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند، سنسور ضربان قلب و چرخ جهت جا به جایی آسان از امکانات این  تردمیل محسوب می شود. این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ با این کار حدود 70 درصد از حجم دستگاه کم می شود. نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است.

مانیتور LED آن سرعت، مدت تمرین، کالری مصرف شده، درجه شیب، نمودار برنامه در حال اجرا، مسافت طی شده و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد. ورزشکار توسط این اطلاعات ارزشمند در حین ورزش از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود. تردمیل استرانگ مستر TM 1020 شامل 15 ماه گارانتی می شود.

تردمیل استرانگ مستر TR 800

 تردمیل خانگی ساخت کشور تایوان که با قدرت موتور 1.75 اسب بخار و ابعاد تسمه 45×125 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 120 کیلوگرم را متحمل می شود؛ گرچه بهتر است کسانی این دستگاه را مورد استفاده قرار بدهند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از بیشینه تحمل  تردمیل وزن داشته باشند تا عمر دستگاه طولانی تر بشود. شیب برقی این دستگاه به صورت اتوماتیک و با فشار یک دکمه تا 12 درجه قابل تنظیم است؛ حداکثر سرعت کاربر بر روی این دستگاه به 16 کیلومتر در ساعت می رسد.

کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، 12 برنامه ورزشی از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، 1 برنامه دستی، برنامه کنترل ضربان قلب که به وسیله آن سرعت و شیب دستگاه به صورت اتوماتیک تنظیم می شود تا ضربان قلب ورزشکار از حد مجاز بالاتر نرود، قابلیت برنامه گیری برای 2 نفر، 5 برنامه کاهش وزن، ضربه گیر کف جهت پیشگیری از ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران، ضربه گیر SDS که از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند و فشار بر روی این نواحی را تا 80 درصد کاهش می دهد، کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، سنسور ضربان قلب و چرخ جهت جا به جایی آسان از امکانات این تردمیل محسوب می شود.

این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ با این کار حدود 70 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود. نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. مانیتور  تردمیل سرعت، مدت تمرین، کالری مصرف شده، درجه شیب، نمودار برنامه در حال اجرا، مسافت طی شده و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد. ورزشکار توسط این اطلاعات ارزشمند در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود. تردمیل استرانگ مستر TR 800 شامل 15 ماه گارانتی می شود.



تردمیل استرانگ مستر TR 4000

 تردمیل خانگی که در کشور تایوان طراحی و تولید شده است. این دستگاه با قدرت موتور 3.25 اسب بخار و ابعاد تسمه 50×146 سانتی متر که فضای مناسبی برای دویدن فراهم می کند تا وزن 150 کیلوگرم را متحمل می شود؛ البته بهتر است کسانی این دستگاه را مورد استفاده قرار بدهند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از بیشینه تحمل  تردمیل وزن داشته باشند تا عمر دستگاه طولانی تر بشود. شیب برقی این دستگاه به صورت اتوماتیک و با فشار یک دکمه تا 15 درصد قابل تنظیم می باشد؛ با شیب بیش از 10 درصد ورزش کوه پیمایی شبیه سازی می شود.
حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 20 کیلومتر در ساعت می رسد که آزادی عمل خوبی به ورزشکار می دهد. 51 برنامه سرعت که زیر شاخه راه پیمایی و شیب است، برنامه سنجش چربی یا همان Body fat بر اساس سن، جنسیت، قد و وزن، برنامه کنترل ضربان قلب که به وسیله آن سرعت و شیب بر اساس ضربان قلب ورزشکار به صورت اتومات تنظیم می شود تا ضربان قلب کاربر از حد مجاز بالاتر نرود، 2 برنامه خصوصی برای 2 کاربر مختلف، برنامه کالری مصرفی، قابلیت پخش موسیقی، اسپیکر، کلید تنظیم سرعت و تنظیم شیب برای دسترسی آسان بر روی دسته، ضربه گیر کف جهت پیشگیری از ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران، ضربه گیر SDS که از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند، سنسور ضربان قلب و چرخ جهت جا به جایی آسان از امکانات این  تردمیل محسوب می شود.

این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ با این کار حدود 70 درصد از حجم دستگاه کم می شود. نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. مانیتور آن سرعت، مدت تمرین، کالری مصرف شده، درجه شیب، نمودار برنامه در حال اجرا، مسافت طی شده و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد. ورزشکار توسط این اطلاعات ارزشمند در حین ورزش از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود. تردمیل استرانگ مستر TR 4000 شامل 15 ماه گارانتی می شود.




تردمیل سمپل فیتنس JS 10430

دارای قدرت موتور 2 اسب بخار است و شیبی که این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود و دارای 15 برنامه شبیه ساز سرعت است که کاربر به راحتی می تواند در حین انجام دادن تمرینات از آن استفاده کند. این  تردمیل خانگی دارای نمایشگر LCD می باشد که قادر است زمان، سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب کاربر خود را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند.

این  تردمیل سمپل فیتنس  دارای ورودی MP3 و MP4 و 2 عدد اسپیکر است که کاربر به راحتی می تواند از طریق آنها موسیقی مورد علاقه خود را گوش داده و مدت زمان بیشتری ورزش انجام دهد. این دستگاه باز و بسته شدن آسانی دارد و به راحتی کاربر می تواند از باقی فضای خانه خود استفاده کند. ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل عریض و ضد الکتریسیته است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.

این تردمیل بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها به راحتی می تواند دستگاه را به هر جایی از خانه که دوست دارد ببرد و مشکل جابه جایی نداشته باشد. ضربه گیر تعبیه شده بر روی این دستگاه از ایجاد سرو صدای زیاد جلوگیری می کند. کامپیوتری مرکزی برای عیب یابی در این  تردمیل  قرار داده شده است که در صورت خرابی برای کاربر بسیار می تواند کار آمد باشد. این دستگاه ساخت کشور چین، دارای 1 سال گارانتی و 3 سال خدمات پس از فروش می باشد.