بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

تردمیل کیا اسپرت DK 09

تردمیل خانگی  ساخت کشور تایوان است و با قدرت موتور 3 اسب بخار و عرض تسمه 48 سانتی متر تا وزن 140 کیلوگرم را تحمل می کند. دارای شیب دستی وتنظیم سرعت برقی می باشد . از جمله ویژگی های این تردمیل کیا اسپرت، ضربه گیر بودن آن است . تردمیل های خانگی کیا اسپرت DK 09 ، قابلیت تاشوندگی دارند و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرند، می توان آن ها را جمع کرد تا فضای منزل اشغال نشود . این  تردمیل دارای پورت USB برای پخش موزیک می باشد . صفحه نمایش این دستگاه مانیتور لمسی با قابلیت نمایش سرعت - مسافت - کالری - ضربان قلب کاربر را نشان می دهد و ورزشکار به وسیله این اطلاعات مفید می تواند برای خود یک الگوی ورزشی مناسب طراحی کند.2 سال گارانتی  از قابلیت های دیگر این تردمیل است .

تردمیل کیا اسپرت DK 8057D

 تردمیل خانگی ساخت کشور تایوان است و با قدرت موتور 3 اسب بخار و عرض تسمه 48 سانتی متر تا وزن 140 کیلوگرم را تحمل می کند. دارای شیب دستی وتنظیم سرعت برقی می باشد . از جمله ویژگی های این   تردمیل کیا اسپرت، ضربه گیر بودن آن است . تردمیل های خانگی کیا اسپرت DK 8057D ، قابلیت تا شوندگی دارند و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرند، می توان آن ها را جمع کرد تا فضای منزل اشغال نشود . این تردمیل خانگی دارای پورت USB برای پخش موزیک می باشد . صفحه نمایش این دستگاه مانیتور لمسی با قابلیت نمایش سرعت - مسافت - کالری - ضربان قلب کاربر را نشان می دهد و ورزشکار به وسیله این اطلاعات مفید می تواند برای خود یک الگوی ورزشی مناسب طراحی کند.2 سال گارانتی  از قابلیت های دیگر این  تردمیل است .

تردمیل کیا اسپرت DK 20

تردمیل خانگی  ساخت کشور تایوان است و با قدرت موتور 3 اسب بخار و عرض تسمه 48 سانتی متر تا وزن 145 کیلوگرم را تحمل می کند. دارای شیب دستی و تنظیم سرعت برقی می باشد . تردمیل های خانگی کیا اسپرت DK 20 ، قابلیت تا شوندگی دارند و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرند، می توان آن ها را جمع کرد تا فضای منزل اشغال نشود . این تردمیل خانگی دارای پورت USB برای پخش موزیک می باشد . صفحه نمایش این دستگاه مانیتور لمسی با قابلیت نمایش سرعت - مسافت - کالری - ضربان قلب کاربر را نشان می دهد و ورزشکار به وسیله این اطلاعات مفید می تواند برای خود یک الگوی ورزشی مناسب طراحی کند.2 سال گارانتی  از قابلیت های دیگر این    تردمیل  است