بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

تردمیل بی اچ فیتنس Prisma M10

در دسته تردمیل خانگی قرار دارد. سری تردمیل بی اچ فیتنس Prisma  ، از سری دستگاه های حرفه ای است که تقریبا تمام نیاز های شما برای رسیدن به تناسب اندام را برطرف می کند. این  تردمیل دارای قدرت موتوری معادل 2.75 اسب بخار است که موجب شده تا این دستگاه در گروه تردمیل خانگی با قدرت نسبتا بالا قرار بگیرد. محدوده سرعتی در این تردمیل بی اچ فیتنس بین یک تا هجده کیلومتر در ساعت متغیر است و شما قادر خواهید بود با استفاده از این تردمیل مسافتی معادل 18 کیلومتر را در یک ساعت طی نمایید. این نمونه تردمیل اسپانیایی مجهز به سیستم تاشو است که این امکان را فراهم می کند تا بتوانید تردمیل را از دو جهت خم کنید تا حمل آن آسان تر شود. شیب در این دستگاه به صورت برقی و تا 12 درجه با شدت های مختلف قابل تنظیم و کنترل است. علاوه بر این امکان کنترل سرعت حرکت بر روی تردمیل با استفاده از دسته ها نیز وجود دارد.

این تردمیل دارای سیستم جذب فشار و ضربه گیر است که از آسیب های عضلانی و وارد شدن فشار به عضلات و مفاصل جلوگیری می کند. سیستم اندازه گیری تعداد ضربان قلب، از دیگر ویژگی های این تردمیل محسوب می شود. وزن کلی این دستگاه معادل 82 کیلوگرم است و قادر به تحمل وزن تا 115 کیلوگرم است. ابعاد این دستگاه شامل طول 187 سانتی متر، عرض 78 سانتی متر و ارتفاع 133 سانتی متر است علاوه بر این اندازه تسمه در تردمیل که مشخص کننده سطح قابل حرکت کاربر است معادل 45 سانتی متر در 128 سانتی متر می باشد. این نمونه تردمیل ساخت کشور اسپانیا در فروشگاه اینترنتی هایپرجیم با 5 سال گارانتی موتور و تسمه با دو سال گارانتی به فروش می رسد.

تردمیل بی اچ فیتنس Cruiser V50

 از جمله انواع تردمیل خانگی از برند بی اچ فیتنس است. این تردمیل ساخت کشور اسپانیا است و تقریبا یکی از انواع تردمیل با قدرت موتور بالا محسوب می شود. این تردمیل دارای قدرت موتوری معادل 3 اسب بخار است. به موجب این قدرت موتور، تردمیل مذکور قادر به تحمل وزن تا 120 کیلوگرم می باشد. پر واضح است که تردمیل با قدرت موتور 3 اسب بخار قطعا قادر به تحمل وزنی بیشتر از انواع تردمیل با قدرت موتور پایین تر است. این تردمیل با محدوده سرعتی بین یک تا هجده کیلومتر بر ساعت طراحی شده است. بدین معنی که کاربر قادر است در طول یک ساعت، مسافتی معادل 18 کیلومتر را طی نماید.محدوده حرکت فرد بر روی این تردمیل که از طریق ابعاد تسمه در تردمیل تعیین می شود برابر با 88 سانتی متر در 188سانتی متر است. بر روی دسته های تردمیل بی اچ فیتنس Cruiser V50 قابلیت های تنظیم شیب و سرعت تردمیل تعبیه شده است که ورزش را برای فرد آسان تر می کند. این تردمیل با داشتن قابلیت تنظیم شیب به صورت برقی، به کاربر این امکان را می دهد تا با شیب های مختلف (تا 12 درجه) و در سختی های متفاوت به ورزش بپردازد.  تردمیل خانگی  بی اچ فیتنس مذکور دارای وزنی معادل 89 کیلوگرم است. این وزن به موجب ابعاد این  تردمیل  است که برابر است با 173*70*130 سانتی متر.چربی  سنج از دیگر سیستم هایی است که بر روی این تردمیل تعبیه شده است. به موجب وجود ضربه گیر در تردمیل ، از فشار بر مهره های کمر جلوگیری می شود. ارائه 18 برنامه تمرینی به کاربر این امکان را می دهد تا به صورت کاملا اصولی از این تردمیل برای تناسب اندام استفاده نماید.




تردمیل بی اچ فیتنس I RC09 DUAL

 تردمیل خانگی اسپانیایی بسیار پر قدرت است و با عرض تسمه 55 سانتی متر و ابعاد210×94×147 سانتی متر تا وزن 114 کیلوگرم را تحمل می کند. قدرت موتور این دستگاه 4 اسب بخار است و سرعت آن به22 کیلومتر در ساعت می رسد. شیب برقی  تردمیل  بی اچ فیتنس IRCO9 DUAL با فشار یک دکمه تا 15 درجه تغییر می کند. این دستگاه برنامه های مختلفی از جمله 3 برنامه User، تست سنجش چربی، برنامه HRC، 15 برنامه تمرینی از پیش تعیین شده در سطوح دشوار و آسان، قابلیت طراحی تمرین برای 3 سطح وسیستم اندازه گیری ضربان قلب Wireless دارد.
ضربه گیر SDS برای محافظت از عضلات و مفاصل ورزشکار، ضربه گیر smart konik وflex، فن خنک کننده، قابلیت پخش موسیقی با AUX، تسمه ارتوپدی طبی، اتصال به MP3، اسپیکر، سیستم اندازه گیری ضربان قلب روی دسته، میل شنا، کلید تنظیمات سرعت و شیب برای دسترسی آسان بر روی دسته و محل نگهداری بطری آب از دیگر ویژگی های این  تردمیل محسوب می شود. این دستگاه قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضا اشغال نشود. صفحه نمایش LED دستگاه سرعت، زمان، کالری مصرف شده، مسافت طی شده، چربی سنج و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد.تردمیل بی اچ فیتنس IRCO9 DUAL شامل 5 سال گارانتی موتور و 30 ماه ضمانت قطعات آوانا روشه می شود.

تردمیل کیا اسپرت DK 01D

تردمیل خانگی ساخت کشور تایوان است و با قدرت موتور 1.75 اسب بخار و عرض تسمه 43 سانتی متر تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل می کند. دارای شیب دستی و تنظیم سرعت برقی می باشد . از جمله ویژگی های این تردمیل کیا اسپرت، ضربه گیر بودن آن است .  تردمیل خانگی کیا اسپرت DK 01D ، قابلیت تا شوندگی دارند و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرند، می توان آن ها را جمع کرد تا فضای منزل اشغال نشود . این تردمیل دارای پورت USB برای پخش موزیک می باشد . صفحه نمایش این دستگاه مانیتور لمسی با قابلیت نمایش سرعت - مسافت - کالری - ضربان قلب کاربر را نشان می دهد و ورزشکار به وسیله این اطلاعات مفید می تواند برای خود یک الگوی ورزشی مناسب طراحی کند.2 سال گارانتی  از قابلیت های دیگر این تردمیل است .

تردمیل کیا اسپرت DK 05D

تردمیل خانگی ساخت کشور تایوان است و با قدرت موتور 1.75 اسب بخار و عرض تسمه 43 سانتی متر تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل می کند. دارای شیب دستی وتنظیم سرعت برقی می باشد . از جمله ویژگی های این تردمیل کیا اسپرت، ضربه گیر بودن آن است . تردمیل های خانگی کیا اسپرت DK 05D ، قابلیت تا شوندگی دارند و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرند، می توان آن ها را جمع کرد تا فضای منزل اشغال نشود . این   تردمیل دارای پورت USB برای پخش موزیک می باشد . صفحه نمایش این دستگاه مانیتور لمسی با قابلیت نمایش سرعت - مسافت - کالری - ضربان قلب کاربر را نشان می دهد و ورزشکار به وسیله این اطلاعات مفید می تواند برای خود یک الگوی ورزشی مناسب طراحی کند.2 سال گارانتی  از قابلیت های دیگر این  تردمیل است .