بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

تردمیل پروفشنال F18

 ساخت کشور تایوان و دارای 1 سال گارانتی میباشد. این   تردمیل  دارای صفحه نمایشگر LED میباشد که میتواند به راحتی سرعت، مسافت، کالری، ضربان قلب، شیب و زمان را به کاربر خود نشان دهد و او با توجه وضعیت عمومی بدن خود برنامه مناسبی را انتخاب یا حتی طراحی کند تا در طول انجام ورزش و تمرینات خود به مشکلی برخورد نکند. توان موتور این تردمیل 2.75 تا 3.25 اسب بخار است که قادر است تا وزن 125 کیلوگرم را تحمل کند و بدون اینکه دچار دستگاه مشکلی شود، کاربر تا این وزن میتواند روی این دستگاه راه برود یا حتی بدود.

سرعتی که این  تردمیل خانگی میتواند در اختیار کاربر خود قرار دهد، 16 کیلومتر در ساعت است و محدوده ای که کاربر این تردمیل میتواند روی آن راه برود یا بدود، 50*150 سانتی متر است که در اصطلاع "ابعاد تسمه" تردمیل گفته میشود. این  تردمیل به سیستم "تاشوندگی" مجهز شده است که این قابلیت امروزه بسیار کاربرد دارد و به کمک افرادی می آید که از کم بودن فضای خود رنج میبرند. با استفاده از این قابلیت به راحتی کاربر میتواند بعد از اتمام کار خود با تردمیل آن را جمع کرده و از دیگر فضای باقی مانده استفاده کند. ضربه گیری که بر روی بعضی از مدل هایتردمیل پروفشنال نصب شده باعث میشود تا سر و صدای کمتری ایجاد شود و این اصوات به همسایگان انتقال پیدا نکند. از دیگر مزیت های ضربه گیر این است که از صدمه دیدن مفاصل و ستون فقرات کم میکند و باعث میشود آسیب کمتری به آنها وارد شود.



تردمیل پروفشنال M5000

 ساخت کشور تایوان بوده و دارای 1 سال گارانتی میباشد. ابعاد تسمه این دستگاه 55*154 سانتی متر است که این محدوده نشان دهنده، فضای قابل استفاده برای راه رفتن یا دویدن کاربر میباشد. این تردمیل به مانیتور LED مجهز شده است که میتواند به راحتی سرعت، مسافت، کالری مصرف شده، شیب، زمان و ضربان قلب کاربر خود را نشان دهد تا او با توجه به وضعیت عمومی بدن خود بتواند تمرینات خوبی را طراحی کرده و دچار مشکلی هم نشود.


این  تردمیل  قابلیت اتصال به MP3 را دارد و کاربر آن میتواند به راحتی آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهد، از آن لذت ببرد. در عین حال نیز متوجه گذر زمان نشود و مدت زمان بیشتری ورزش کند. این دستگاه دارای ضربه گیر نیز میباشد که به کاربر خود کمک میکند تا در هنگام راه رفتن یا دویدن فشار کمتری به روی پاهای خود حس کند و از مفاصل و ستون فقرات او محافظت شود. سیستم تاشویی که برای این تردمیل در نظر گرفته شده است، این امکان را به کاربر خود میدهد تا بتواند به راحتی تردمیل خود را جمع کرده و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کند.


این  تردمیل خانگی  قادر است نوع برنامه تمرینی انتخابی کاربر خود را به نمایش در بیاورد و هم چنین از طریق اندازه گیری چربی بدن میزان اضافه وزن او را مشخص کرده و کاربر با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود، ورزش مناسبی را برای رسیدن به اهدافش طراحی کند. این تردمیل دارای موتوری به قدرت 3.5 اسب بخار است که میتواند تا 135 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند، بدون اینکه برای کاربر یا دستگاه مشکل خاصی به وجود بیاید.


سرعتی که این تردمیل پروفشنال میتواند در اختیار کاربر خود قرار دهد، 18 کیلومتر در ساعت است و شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم میشود که 15 مرحله دارد و به وسیله آن کاربر میتواند راه رفتن یا دویدن روی تپه یا کوه نوردی را تجربه کند و از آن لذت ببرد. ابعاد تسمه این دستگاه 55*154 سانتی متر است که این محدوده نشان دهنده فضای قابل استفاده برای راه رفتن یا دویدن کاربر میباشد.

<%= Title %>

تردمیل پروفشنال AT80

دارای موتوری به قدرت 2 تا 2.5 اسب بخار است که میتواند به راحتی تا 125 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه مشکلی برای آن ایجاد شود. این دستگاه ساخت کشور تایوان بوده و سرعتی که میتواند به کاربر خود ارائه دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این تردمیل خانگی دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی LED میباشد که میتواند به راحتی سرعت، مسافت، کالری، شیب، زمان و ضربان قلب کاربر خود را به نمایش در بیاورد. شیبی که این دستگاه میتواند به کاربر خود ارائه دهد، دارای 10 مرحله میباشد و در این دستگاه به صورت برقی تنظیم میشود.


بر روی دسته های این  تردمیل دکمه هایی تعبیه شده است که کاربر با استفاده از آن میتواند حتی در هنگام راه رفتن یا دویدن نیز سرعت و شیب دستگاه خود را کم و زیاد کند، بدون اینکه در ورزش کردنش خللی ایجاد شود. این تردمیل مجهز شده است به سیستم تاشو که کاربر آن به راحتی میتواند زمانی که از این دستگاه استفاده نمیکرد، آن را جمع کرده و از دیگر فضای خانه نهایت استفاده را بکند. از دیگر قابلیت های خوب این دستگاه قابلیت ضربه گیری آن است که سبب میشود تا هم سر و صدا کمتری ایجاد شود و هم جلوی صدمات احتمالی که قرار است به پاها و ستون فقرات کاربر وارد شود، جلوگیری میکند.


این  تردمیل پروفشنال ساخت کشور تایوان بوده و دارای 24 برنامه اینتروال، برنامه چربی سوز از پیش تعین شده میباشد که با انتخاب آن کاربر به راحتی میتواند تمرینات خود را برای رسیدن به اهدافش شروع کند و دیگر زمان زیادی را برای انجام برنامه ریزی ورزشی خوب هدر ندهد. ابعاد این دستگاه 1350*880*1725 بوده و دارای ابعاد تسمه 45*135 سانتی متر است که این اندازه محدوه حرکت راه رفتن یا دویدن کاربر خود را مشخص میکند. این  تردمیل دارای 1 سال گارانتی میباشد که که در صورت نیاز کاربر میتواند به راحتی از آن استفاده کند و مشکل خود را حل کند.

<%= Title %>


تردمیل فلکسی فیت 1108B2

تردمیل خانگی  ساخت کشور چین است و تحت لیسانس LEESON کشور آمریکا قرار دارد؛ بدان معنی که قطعات آن در کشور آمریکا تولید شده و در کشور چین مونتاژ می گردد. این تردمیل با قدرت 1.5 اسب بخار DC و ابعاد تسمه 40×106 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 110 کیلوگرم را متحمل می شود. شیب دستی این دستگاه در چند حالت مختلف قابل تنظیم می باشد و حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 10 کیلومتر در ساعت می رسد.

این  تردمیل قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ در این صورت 70 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب آن توسط جک هیدرولیک به سادگی امکان پذیر است؛ جک هیدرولیک دستگاه را به آسانی بر روی زمین باز و بسته می کند. نمایشگر LCD آن سرعت، زمان، مسافت طی شده، کالری سوزانده شده و ضربان قلب کاربر را نمایش می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود. 8 برنامه از پیش تعیین شده، 1 برنامه دستی، ضربه گیر کف، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این دستگاه محسوب می شود. تردمیل فلکسی فیت شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.




تردمیل فلکسی فیت 2168B56SM

دارای قدرت موتور 2 اسب بخار DC بوده که قادر است تا 125 کیلوگرم را تحمل کند و مشکلی هم برای آن به وجود نیاید این تردمیل 4 کاره می باشد که کاربر آن به راحتی می تواند از ماساژور، مسگری و .. آن استفاده کرده و ورزش خوبی را تجربه کند. شیب این تردمیل به صورت برقی تنظیم می شود. نمایشگر این تردمیل می تواند به راحتی سرعت، مسافت، زمان، کالری و ضربان قلب کاربر را به نمایش بگذارد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود تمریناتش را طراحی کند. ابعاد تسمه این دستگاه 130* 46 سانتی متر است که فضای خوب و مناسبی را برای راه رفتن و دویدن در اختیار کاربر خود قرار می دهد.

این  تردمیل دارای قابلیت تاشوندگی است و به راحتی می توانید آن را جمع کنید و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کرده و احتیاج به داشتن فضای بزرگی ندارید و حتی در یک فضای کوچک نیز می توانید از تردمیلتان استفاده کنید. کاربر با استفاده از تردمیل به راحتی می تواند توان هوازی خود را افزایش دهد و با انجام مستمر ورزش با تردمیل باعث کاهش کلسترول خون، کاهش وزن، اختلالات هوشیاری، فشار خون و بیماری های دیابتی شود.

از قابلیت ویژه این تردمیل داشتن ترمز ایمنی برای ایست سریع موتور است که در صورتی که کاربر دچار مشکل و عدم تعادل در راه رفتن خود شود، تردمیل به سرعت خاموش شده و کاربر دچار مشکلی نمی شود. پایه های این  تردمیل به چرخ مجهز شده اند که به راحتی کاربر می تواند آن را جا به جا کند و فضای قرارگیری آن را تغییر دهد. سرعتی که این تردمیل می تواند در اختیار کاربر خود قرار دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است که کاربر به راحتی از آن استفاده کند. این تردمیل دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است که ساخت کشور چین می باشد.