بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

تردمیل پاور مکس ST1870M

 شش ضربه گیر بالشتکی حرفه ای OTS دارد که می توانند از فشار وارده بر کمر و زانو ها کم کنند و سر و صدا را نیز به طبقات پایین یا محیط اطراف انتقال نمی دهند.قدرت موتور این  تردمیل 2 اسب بخار است. این دستگاه دارای ابعاد 133*75*168 سانتی متر است.این تردمیل بر روی دسته ها دکمه تنظیم شیب و سرعت، شروع و حرکت دارد.

از دیگر قابلیت های این دستگاه جک پنوماتیک می باشد که با استفاده از آن می توانید به آرامی تردمیل را جمع کرده و در صورت نیاز آن را باز کنید.در این دستگاه 25 برنامه از پیش تعیین شده تعبیه شده است و قابلیت برنامه ریزی دستی برای یک نفر را نیز دارد که می توانید برنامه مخصوص به خود طراحی کنید. این تردمیل چند منظوره بوده و دارای ویبراتور، میله درازنشست، مسگری می باشد. ابعاد تسمه این تردمیل 126*46 سانتی متر است.این تردمیل تا 120 کیلوگرم را می تواند تحمل کند.

این تردمیل دارای گیره ایمنی می باشد که در زمان راه رفتن و دویدن از شما محافظت خواهد کرد. نهایت سرعتی که این دستگاه می تواند ارائه دهد تا 16 کیلومتر است.این دستگاه 4 صفحه نمایشگر دارد که قادر است؛ سرعت، مسافت، زمان، ضربان قلب و میزان کالری سوزانده شده را در اختیار شما قرار دهد.شیب این دستگاه به صورت برقی تغییر می کند.برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این  تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فرام می کند تا بتوانید دستگاه را به راحتی حرکت دهید.این دستگاه ساخت تایوان بوده و دارای 24 ماه گارانتی قطعات و 36 ماه گارانتی موتور می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.