بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

تردمیل اکسترا TR 6.6

دارای 7 برنامه از پیش تعیین شده، 2 برنامه HRC می باشد که با استفاده از این برنامه ها در کمترین زمان می توانید تمرینات خود را شروع کنید.این تردمیل دارای موتوری با قدرت 3 اسب بخار است. این تردمیل نمایشگری LCD هفت و نیم اینچی دارد که می تواند سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب را به نمایش در بیاورد و کاربر با اطلاع از این داده ها قادر خواهد بود، برنامه مناسبی طبق وضعیت عمومی خود طراحی و بعد اجرا کند. فن خنک کننده این تردمیل سبب می شود فضای اطراف برای انجام دادن تمرینات مطبوع می باشد.

تسمه تردمیل فضایی است که کاربر می تواند در آن راه برود یا بدود که این تردمیل دارای ابعاد تسمه 152.4*51سانتی متر است. وزنی که می توانید بر روی این دستگاه راه بروید یا بدوید تا 160 کیلوگرم است که به دستگاه آسیبی وارد نمی کند. برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فرام می کند تا بتوان دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از آن استفاده کرد. این تردمیل تایوانی بوده و 2 سال گارانتی دارد. ویژگی تاشوندگی به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند در صورت کم بود جا تردمیل را جمع کرده و از باقی فضای خانه استفاده کند.

ابعاد این دستگاه 135*89*202 سانتی متراست. این تردمیل قابلیت پخش موسیقی دارد و می توانید هنگامی که بر روی تردمیل راه می روید یا می دوید به آهنگ های مورد علاقه از طریق اسپیکرها گوش کنید و مدت زمان بیشتری ورزش انجام دهید. جک گازی این تردمیل به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در زمان شروع ورزش به آرامی تردمیل را آماده استفاده کنید. وزن دستگاه 120 کیلوگرم است و سرعتی تا 20 کیلومتر می تواند به کاربر ارائه دهد. این دستگاه دارای ضربه گیر های پیشرفته ای می باشد که سبب از بین رفتن ضربات احتمالی به بدن و ایجاد سر و صدای اضافی به اطراف می شود. گیره ایمنی تردمیل کمک می کند تا در هر زمان شما تعادلتان را از دست دادید، سریعا موتور دستگاه خاموش شده و به شما آسیبی وارد نمی شود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.