بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

تردمیل پاندا DK11



با داشتن قدرت موتوری معادل 3 اسب بخار از جمله انواع  تردمیل خانگی  نسبتا پرقدرت است. به طور کلی  تردمیل پاندا تحت لیسانس تایوان است که در کشور چین مونتاژ می شود. این دستگاه به موجب قدرت موتور بالایی که دارد ، می تواند وزنی تا 140کیلوگرم را تحمل کند. کاربر قادر است با استفاده از این  تردمیل در یک ساعت ، حداکثر مسافتی معادل 18 کیلومتر را طی نماید. در واقع محدوده سرعتی این دستگاه بین یک تا 18 کیلومتر در ساعت متغیر است. سطح قابل حرکت کاربر بر روی این تردمیل معادل 48 سانتی متر در عرض و 135 سانتی متر در طول است. این نمونه تردمیل چینی-تایوانی ، به سیستم تنظیم شیب برقی مجهز است که به کاربر این امکان را می دهد تا در سختی های متفاوت تا شیب 15 درجه به تمرین بپردازد.

بر روی دسته های این تردمیل دکمه تنظیم شیب و سرعت حرکت تعبیه شده است که کنترل این دو ویژگی در حین تمرین را آسان تر می کند. بازشدن اصولی این تردمیل به موجب اعمال جک گازی در ساختار آن است که از آسیب رسیدن به دستگاه در هنگام باز شدن جلوگیری می کند. برخی از قابلیت های ویژه ای که در این 
تردمیل اعمال شده عبارتند از : امکان تاشوندگی به موجب سهولت حمل، ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب رسیدن به عضلات و مفاصل کاربر در حین تمرین، قابلیت پخش موزیک و دارا بودن اسپیکر ، اعمال درگاه USB، دمبل مناسب برای بانوان، مسگری، ماساژور برقی، پایه درازنشست و غیره. این تردمیل در فروشگاه اینترنتی هایپرجیم با یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.