بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

تردمیل آیرون مستر F30

نمونه دیگری از انواع تردمیل چینی با برند آیرون مستر است. این دستگاه در دسته انواع  تردمیل خانگی  قرار دارد. این نمونه تردمیل دارای قدرت موتور 2.5 اسب بخار است. قدرت موتور از فاکتورهای تعیین کننده میزان تحمل وزن تردمیل است. دستگاه مذکور به موجب دارا بودن قدرت موتور 2.5 اسب بخار، قادر به تحمل وزن تا 130 کیلوگرم می باشد. از این رو افراد تا این وزن می توانند از این نمونه تردمیل برای تناسب اندام و رسیدن به اندام ایده آل خود استفاده بهینه ببرند. ابعاد تسمه که تعیین کننده محدوده قابل حرکت کاربر بر روی دستگاه است، در این تردمیل معادل 47 سانتی متر در 135 سانتی متر می باشد.

شیب در این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود و در نتیجه دیگر نیازی به تنظیم شیب دستی در این تردمیل وجود ندارد از این کاربر قادر است در سختی های مختلف به تمرین بپردازد. شیب برقی در این دستگاه تا 15 درجه قابل تنظیم است. فاکتورهایی نظیر سرعت، زمان کار با دستگاه، کالری سوزانده شده توسط کاربر، سرعت و ضربان قلب از ویژگی هایی هستند که بر روی مانیتور این مدل تردمیل آیرون مسترنمایش داده می شود. قابلیت ویژه در این دستگاه، قابلیت پخش موسیقی از طریق پورت usb و mp3 است که به موجب اسپیکر پخش می شود. علاه بر این ، این نمونه تردمیل مجهز به دمبل ویژه بانوان، جک گازی و ضربه گیر نیز است. در این دستگاه 12 برنامه تمرینی تعبیه شده که تمرین را برای کاربر آسان تر و اصولی تر می کند.

همانطور که گفته شد این نمونه تردمیل از انواع  تردمیل خانگی چینی است که دارای کیفیت بسیار بالایی است از این رو نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. برای اطمینان از خرید تردمیل، این دستگاه با 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش در فروشگاه اینترنتی هایپرجیم به فروش می رسد. نصب و ارسال  تردمیل به سراسر نقاط کشور رایگان بوده و یک کارت هدیه یا ترازوی وزن کشی نیز به عنوان هدیه به شما خریداران عزیز اهدا می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.