بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

تردمیل بی اچ فیتنس I RC01 Dual

از رده  تردمیل خانگی ساخت کشور اسپانیا است که قابلیت تحمل وزن تا 130 کیلوگرم را دارا است. قدرت موتور در تردمیل یکی از فاکتورهای اصلی در میزان تحمل وزن تردمیل است که بر حسب اسب بخار سنجیده می شود. قدرت موتور در این تردمیل 2.75 اسب بخار است. شیب برقی تا 15 درجه جز نقاط قوت این  تردمیل به ویژه برای افرادی است که قصد انجام تمرینات سخت در شیب های متفاوت را دارند، محسوب می شود. وزن عمومی این تردمیل نسبتا در مقایسه با سایر انواع تردمیل خانگی بی اچ فیتنس بیشتر است و چیزی معادل 88 کیلوگرم می باشد.

مانیتور و نمایشگر تردمیل مورد نظر به صورت ال سی دی می باشد. وجود سیستم ضربه گیر SDS موجب محافظت مهره های بدن در برابر ضربه و فشار می شود. عرض حرکت بر روی تردمیل به صورت 45 سانتی متر در 135 سانتی متر است. در واقع این ابعاد بیانگر اندازه های تسمه تردمیل است که عرض قابل حرکت و جابه جایی کاربر بر روی تردمیل را مشخص می کند. دیگر ویژگی بارز این تردمیل می توان به نوع تسمه آن اشاره کرد. تسمه ارتوپدی و طبی موجب تمایز این  تردمیل از انواع تردمیل هم رده خود شده است. سیستم سنجش توده چربی نیز از دیگر خصوصیات این تردمیل محسوب می شود. این سیستم برای کاربران تردمیل که با هدف چربی سوزی و تناسب اندام از این وسیله استفاده می کنند بسیار مهم و کاربردی است.

به صورت پیش فرض بر روی این تردمیل 13 برنامه تمرینی و 1 برنامه پزشکی ذخیره شده است که کاربر می تواند از آن برای تناسب اندام و دستیابی به هدف مورد نظر خود استفاده کند. این تردمیل به مانند تمام انواع تردمیل بی اچ فیتنس با گارانتی 5 ساله برای موتور تردمیل، 2 سال گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش تردمیل  به فروش می رسد. شما می توانید با   خرید تردمیل مورد نظر از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم یک کارت هدیه 50 هزار تومانی و یک ترازوی وزن کشی هدیه بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.