بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

تردمیل فلکسی فیت 2168B56SM

دارای قدرت موتور 2 اسب بخار DC بوده که قادر است تا 125 کیلوگرم را تحمل کند و مشکلی هم برای آن به وجود نیاید این تردمیل 4 کاره می باشد که کاربر آن به راحتی می تواند از ماساژور، مسگری و .. آن استفاده کرده و ورزش خوبی را تجربه کند. شیب این تردمیل به صورت برقی تنظیم می شود. نمایشگر این تردمیل می تواند به راحتی سرعت، مسافت، زمان، کالری و ضربان قلب کاربر را به نمایش بگذارد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود تمریناتش را طراحی کند. ابعاد تسمه این دستگاه 130* 46 سانتی متر است که فضای خوب و مناسبی را برای راه رفتن و دویدن در اختیار کاربر خود قرار می دهد.

این  تردمیل دارای قابلیت تاشوندگی است و به راحتی می توانید آن را جمع کنید و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کرده و احتیاج به داشتن فضای بزرگی ندارید و حتی در یک فضای کوچک نیز می توانید از تردمیلتان استفاده کنید. کاربر با استفاده از تردمیل به راحتی می تواند توان هوازی خود را افزایش دهد و با انجام مستمر ورزش با تردمیل باعث کاهش کلسترول خون، کاهش وزن، اختلالات هوشیاری، فشار خون و بیماری های دیابتی شود.

از قابلیت ویژه این تردمیل داشتن ترمز ایمنی برای ایست سریع موتور است که در صورتی که کاربر دچار مشکل و عدم تعادل در راه رفتن خود شود، تردمیل به سرعت خاموش شده و کاربر دچار مشکلی نمی شود. پایه های این  تردمیل به چرخ مجهز شده اند که به راحتی کاربر می تواند آن را جا به جا کند و فضای قرارگیری آن را تغییر دهد. سرعتی که این تردمیل می تواند در اختیار کاربر خود قرار دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است که کاربر به راحتی از آن استفاده کند. این تردمیل دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است که ساخت کشور چین می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.