بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

بهترین تردمیل

تردمیل خانگی | تردمیل باشگاهی | انواع تردمیل

تردمیل سمپل فیتنس JS 4401M

 تردمیل خانگی چند کاره ساخت کشور چین، تحت لیسانس کشور تایوان که با قدرت موتور 2 اسب بخار DC و ابعاد تسمه 125*43 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 120 کیلوگرم را متحمل می شود؛ البته برای طولانی تر شدن عمر دستگاه بهتر است کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که حداقل 10 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند. حداکثر سرعت کاربر بر روی این  تردمیل به 16 کیلومتر در ساعت می رسد؛ شیب این دستگاه به صورت دستی در 3 حالت قابل تنظیم است.

15 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، قابلیت پخش موسیقی توسط MP3 و MP4،دو عدد اسپیکر، تسمه عریض و ضد الکترسیته، دارابودن سنسور ضربان قلب بر روی دسته، کلید تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، مجهز بودن به کامپیوتر مرکزی برای عیب یابی، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم در بدن گردش خون را سریع تر می کند و باعث چربی سوزی بیشتر می شود، چرخ مسگری که توسط آن می توان چربی های شکم و پهلو را آب کرد، پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، طراحی زیبا و مدرن، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی و حمل آسان از امکانات این دستگاه به شمار می آید.

این دستگاه با ابعاد 129*77*171 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود. مانیتور LCD آن سرعت، زمان، مسافت طی شده، کالری مصرف شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات ارزشمند در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند. تردمیل سمپل فیتنس JS 4401M شامل یک سال ضمانت و 3 سال خدمات پس از فروش می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.